.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار درباره توطئه خزنده عليه فوتبال ايران

به نظر مي‌رسد توطئه خزنده‌اي براي محروم ساختن فوتبال ايران در جريان است.

به گزارش شمال نيوز، ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا از روز 11 ارديبهشت براي بررسي شرايط فوتبال کشور و امکانات سخت افزاري باشگاه‌ها به ايران سفر خواهند کرد که نتيجه بررسي آنها در تعداد تيم‌هاي شرکت کننده در ليگ قهرمانان آسيا بسيار موثر است.

در حاليکه همه تصور مي‌کنند ناظران خارجي کنفدراسيون بر روي ورزشگاه‌ها سخت‌گيري نشان خواهند داد، يکي از مسئولان عالي رتبه فدراسيون به بيان جزئياتي از اين مسئله پرداخت.

وي گفت: دو موضوع براي آنها اهميت بسزايي دارد؛ اول عدم دخالت دولت در فوتبال و دوم عدم تباني در مسابقات. اين ناظران بر روي اين دو مقوله حساسيت ويژه‌اي دارند.

اين مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه اکنون يک جريان خزنده با پرداختن به بحث تباني در ليگ برتر قصد دارند وجهه فوتبال ايران را خراب کنند. به همين دليل در برخي از رسانه‌ها اين بحث از سوي افرادي خاص دنبال مي‌شود.

متاسفانه برخي افراد يا مطبوعات نيز بدون اطلاع دقيق از اين مسئله يا به خاطر هيجانات خبري، به اين موضوع دامن مي‌زنند.

اين درحالي است که مسئولان سازمان ليگ و کميته نظارت و ارزشيابي به دقت بر روي مسابقات کنترل دارند و اجازه تباني نمي‌دهند اما برخي که منافعشان در فوتبال به دليل اين نظارت دقيق به خطر افتاده دنبال دامن زدن به بحث تباني هستند تا به اين طريق فوتبال ايران را از حفظ 4 سهميه در ليگ قهرمانان آسيا محروم کنند. آنها توطئه خزنده‌اي را در فوتبال ايران دنبال مي‌کنند.

گفتني است احتمالا پس از پايان سفر ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا پرونده ديدارهايي که نتيجه آن مشکوک است بررسي خواهد شد اما در حال حاضر و به دليل شرايط خاص مسولان فدراسيون ترجيج مي‌دهند به اين موضوع نپردازند./آتي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.